آخرین خبرها

حمایت شاه سعودی از کودتاگران مورد حمایت صلیبی ها و صهیونیست ها.

0-4621-8588379239900089452-0-4532-8588380152965333797-22پادشاه عربستان امروز (جمعه) ضمن حمایت از مقامات مصری «در مقابله با تروریسم»، از دخالت های خارجی در امور این کشور در پی خشونت های اخیر انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان تصریح کرد: دولت و مردم عربستان در کنار برادران مصری خود با تروریسم و تمام کسانی که سعی در دخالت در امور داخلی مصر را دارند، مقابله می کنند.

پادشاه عربستان بدون ارائه توضیح بیشتر، از مصری ها، اعراب و مسلمانان خواست با هر کسی که برای بی ثباتی مصر تلاش می کند، مقابله کنند.

وی تأکید کرد، این حق قانونی مصر است که با هرکسی که به این کشور صدمه می زند، مقابله کند.

پادشاه عربستان اولین مسئول عالی رتبه خارجی بود که در پی انتصاب عدلی منصور از سوی ارتش به عنوان رییس جمهوری موقت مصر، به وی تبریک گفت.

دپلوماسی ایرانی

حمایت دولت های آل سعود، اردن، کویت و امارات از کودتاگران مصر و تلاش برای ناکامی انقلاب های تونس، لیبی و یمن میزان وابستگی آن دولت ها را بیش از پیش بر ملا می سازد، و این واقعیت را نشان می دهد که استعمارگران غربی و صهیونیست ها بر آن کشورها تسلط پیدا و پنهان دارند و سران آنها پیاده کننده سیاست های بیگانگان هستند. دولت های وابسته ای که شاهان و رؤسای جمهور، نخست وزیر و وزرای جنگ (بامردم) کشور و خارجه و مسئولین اطلاعاتی آنها با مشورت و رضایت دولت های آمریکا و انگلیس منصوب شوند، به هیچوجه دولت های مستقلی به شمار نمی آیند.

 شهادت ۲۶۰۰ و زخمی شدن بیش از ۷۲۰۰ نفر در میدان رابعه بدست کودتاگران مورد حمایت صلیبی ها و صهیونیست و آل سعود   به یاری خداوند دانای توانا  انقلاب مصر را به صورت زلزله ای در خواهد آورد که پس لرزه های آن تخت پادشاهی خادمان دشمنان اسلام و انسانیت را به سختی خواهد لرزاند، حمایت نابخردانه  آل سعود از  جنایت  های کودتاگران و بردگان صهیونیست های نشانه هراسی است که آنان از گسترش بهار عربی به نظام های قبیله ای و قرون وسطایی خود دارند. 

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

یک نظر

  1. شریف اکبری

    احسنت
    حاکمان فعلی عربستان یادآور کفار قریش هستند. آن ها دل مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به درد آورده اند. به امید خدا مرسی و دولت منتخب مصر بازخواهند گشت ودر آن روز نزدیک مومنان شاد خواهند شد. از خدای بزرگ می خواهم همان گونه که سران خیانتکار و مرتجع عرب را رسوا ساخته است به زودی آن ها را سرنگون و روانه ی زباله دان تاریخ کند.
    نیکوان رفتند وسنتها بماند وز لئیمان ظلم ولعنت ها بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *