آخرین خبرها

اتحادیه عرب کرسی سوریه را به ائتلاف مخالفان می‌دهد.

ee

مدیر دفتر ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرد که الجربا در جریان کنفرانس سران کشورهای عربی در کویت رسما کرسی سوریه در اتحادیه عرب را تحویل می‌گیرد، این درحالی است که معاون دبیرکل اتحادیه عرب تصریح کرد: تحویل کرسی سوریه به ائتلاف مخالفان به تصمیم وزرای خارجه این اتحادیه بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه الرای کویت، قاسم الخطیب، مدیر دفتر ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرد که احمد عاصی الجربا، رئیس ائتلاف مخالفان سوریه در جریان نشست آتی سران کشورهای عرب در کویت که قرار است روزهای ۲۵ و ۲۶ مارس برگزار شود، کرسی سوریه در اتحادیه را تحویل خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: ائتلاف مخالفان سوریه به زودی عضو اتحادیه عرب در کنفرانس سران در کویت خواهد شد و الجربا این کرسی را دریافت می‌کند.

الخطیب گفت: علاوه بر تحویل کرسی سوریه میثم الصالح، نماینده ائتلاف مخالفان در اتحادیه عرب خواهد بود.

وی ادامه داد: هیات کل ائتلاف مخالفان در نشست‌های خود در استانبول تصمیم گرفت تا هفته آینده نشستی را با حضور ۱۲۰ عضو این ائتلاف در مقر دبیرخانه اتحادیه عرب برگزار کند.

وی در ادامه افزود: این نشست، جایگاه “مهمی” را به ائتلاف مخالفان سوریه خواهد داد و اتحادیه عرب از مخالفان و نشست آن‌ها استقبال کرده است.

از سوی دیگر احمد بن حلی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که این اتحادیه ائتلاف مخالفان سوریه را به رسمیت می‌شناسد اما تحویل کرسی سوریه در اتحادیه عرب به ائتلاف مخالفان به تصمیمات وزرای خارجه این اتحادیه در نشست آتی که ۹ مارس جاری برگزار می‌شود، بستگی دارد.

ایسنا

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *