آخرین خبرها

شیعه نیوز: تشکر قرضاوی “مفتی ناتو” از آمریکا به دلیل حمایت از مخالفان حکومت اسد.

 

قرضاوی دریک نوار ویدئویی، از آمریکا به دلیل همبستگی و حمایت از جهان عرب در برابر رژیم سوریه تشکر می کند و آن را حمایت و هم بستگی به خاطر خدا و انسانیت در برابر رییس جمهور سوریه” بشار اسد” بر می شمارد!

به گزارش« شیعه نیوز»، “یوسف قرضاوی” با تازه ترین اظهارات خود به سرسپردگی خود به آمریکا و هم پیمانانش صحه گذاشت.

قرضاوی دریک نوار ویدئویی، از آمریکا به دلیل همبستگی و حمایت از جهان عرب در برابر رژیم سوریه تشکر می کند و آن را حمایت و هم بستگی  برای خدا و انسانیت در برابر رییس جمهور سوریه” بشار اسد” بر می شمارد!

وی در ادامه ی سخنانش به آمریکا اطمینان میدهد که خیالش از جانب اسراییل و امینت آن راحت باشد زیرا گروههای تروریستی خارجی در سوریه جولان میدهند و به بخشهایی از آن تسلط یافته اند.

شایان ذکر است که مفتی ” یوسف قرضاوی” معروف به “مفتی ناتو” از رهبران افراطی وهابی و نزدیک سلفی‌های مصر است که با رفتارها و فتواهای جنجال ‌برانگیز خود چهره زشتی از اسلام را در غرب به نمایش گذاشته است. وی روابط محرمانه ای با آمریکا و اسراییل دارد به نحوی که روزنامه “الدیار”  لبنان سال گذشته به نقل از گزارش‌های عربی نوشت که “اسماء بن قاده” همسر سابق شیخ یوسف قرضاوی، مسایل محرمانه زیادی از اسرار زندگی وی را فاش نموده و یکی از مسایل فاش شده رابطه قرضاوی و دیدارهای محرمانه‌اش با مقامات سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) بوده است.

منبع: شیعه نیوز

  http://www.shia-news.com/fa/news/55079

لازم به یادآوری است که دکتر یوسف قرضاوی به گواهی رهبران حماس و جهاد اسلامی  فعال ترین شخصیت مدافع آرمان مردم فلسطین و نویسنده کتاب (صرطان صهیونیسم) و رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان است و آقای واعظ زاده خراسانی  نماینده آقای خامنه ای در آن اتحادیه یکی از معاونان ایشان به شمار می آید، و  سال هاست که برای  سفر به آمریکا به ایشان ویزا داده نمی شود و ایشان بارها در  خطبه نماز جمعه مسجد حضرت عمر(رض) دوحه بر ضد سیاست های آمریکا و حمایت چشم و گوش بسته از اسرائیل سخن گفته و آمریکا را دجالی می نامد که تنها یک چشم دارد و با آن تنها مصالح مادی و سیاسی خود را می نگرد.

 

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *