آخرین خبرها

آشنایی با دکتر منصور رضایی پژوهشگر کرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

 کرمانشاه – دکتر منصور رضایی متولد ۱۳۳۹ در شهرستان جوانرود استادیار گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هفت بار به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه معرفی شده است.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر منصور رضایی متولد ۱۳۳۹ در شهرستان جوانرود استادیار گروه آمار زیستی و اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هفت بار به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه معرفی شده است.

وی که در سال ۱۳۸۳ در رشته دکترای تخصصی آمار زیستی از دانشگاه تربیت مدرس تهران فارغ التحصیل شده و فعالیت خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال ۱۳۶۹ و در گروه پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی آغاز نموده است، تاکنون تعداد ۱۳۰ مقاله فارسی و ۵۰ مقاله انگلیسی زبان را در نشریات معتبر به چاپ رسانیده و تعداد ۱۰۰ مقاله فارسی و ۶۰ مقاله انگلیسی او در کنگره های مختلف ارائه گردیده است.

تعداد مقالات ISI دکتر رضایی ۲۵ مورد، ارجاعات به مقالات وی در سال ۲۰۱۲، ۶۱ مورد و شاخص H- index مقالات در سال ۲۰۱۲، ۸ بوده و سه عنوان کتاب را با نام های کلیات روش تحقیق در علوم پزشکی، مقاله نویسی در علوم پزشکی و کاربرد روش های آماری با SPSS مقدماتی را به ترتیب در سال های ۱۳۸۳، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۰ تالیف نموده است.

دکتر رضایی که مدرس کارگاه های آموزشی روش تحقیق مقدماتی، تکمیلی، پیشرفته و کیفی، روش های آماری با SPSS، مقاله نویسی به زبان فارسی، نقد و داوری مقاله فارسی و مطالعات مورد شاهدی نیز می باشد، تاکنون دو بار به عنوان استاد نمونه در سال ۱۳۸۹ به عنوان داور برتر مجلات و از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۱ هفت بار به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه معرفی شده است.

وی که دانش آموخته کارشناسی ریاضی و کارشناسی ارشد به ترتیب در دانشگاه های فردوسی مشهد و علوم پزشکی تهران بوده و به عنوان نفر اول پذیرش دکترای تخصصی وارد دانشگاه تربیت مدرس شده است، تعداد ۳۲۰ پایان نامه را راهنمایی و تعداد ۳۴۰ طرح پژوهشی ارائه نموده است.

وی در سال جاری رتبه دوم را در بین پژوهشگران برتر دانشگاه به دست آورده است.

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

برنامه (فرهنگ و تمدن اسلامی)

https://www.aparat.com/v/9bmzX/ فصل اول: قسمت ا https://www.aparat.com/v/9bmzX/ برنامه (فرهنگ و تمدن اسلامی) پخش شده از شبکه …

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

گفت‌وگوی اختصاصی اصلاح وب با دکتر محمّد جهانگیری‌اصل درباب ترجمه‌های قرآن کریم توسّط دکتر عبدالرّحمن پیرانی و استاد عبدالعزیزسلیمی

اشاره: «محمّد جهانگیری اصل» متولّد ١٣۶۵ شهرستان اشنویه در نوار مرزی عراق و ترکیه، در سال …

یک نظر

  1. محمد حیدری

    عرض سلاو و ادب
    ضمن تشکر از شما بخاطر معرفی استاد ارجمند جناب آقای دکتر رضایی به استحضار میرساند که ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هستند و نه دانشگاه رازی. همچنین علاوه بر جنبه علمی ، ایشان از نظر اخلاقی نیز در میان اساتید دانشگاهی امروزه کم نظیر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *