آخرین خبرها

نتیجه تحقیق علمی در باره عامل مرگ یاسر عرفات

پایگاه الجزیره.نت

در پایان ۹ ماه تحقیق علمی و آزمایش های علمی متعدد بر روی وسایل شخصی یاسر عرفات رییس سازمان آزادیبخش فلسطین، از جمله بر روی لباس، تارهای موی باقیمانده و مسواک و.. با بهره گیری از پیشرفته ترین سیستم های آزمایشگاهی در کشور سویس، به صورت قطعی مشخص شد که، مقدار زیادی ماده (پولونیوم) که انحصاراً در مراکز تحقیقات هسته ای و کشورهای دارای اورانیوم تولید می شود، بر روی لباس و وسایل شخصی او باقیمانده است. که  به احتمال قریب به یقین مدتی پیش از مرگش از راه غذا یا تزریق آمپول این ماده سمی که گلبول های قرمز و سلول های بدن را هدف قرار می دهد، وارد بدن او شده است.

پس از اعلان نتیجه این تحقیق سها عرفات همسر یاسر عرفات و ناصر القده خواهر زاده او خواستار نبش قبر و اجرای تحقیق بین المللی در باره این موضوع و عامل آن شدند.

با توجه با سابقه طولانی اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی از جمله ترور ابوجهاد(خلیل الوزیر) فتحی شقاقی، شیخ عباس موسوی، دکتر رنتیسی، شیخ احمد یاسین، و… صدها شخصیت دیگر، از همان ابتدا بسیاری بر این باور بودندکه آن رژیم به نوعی در کشتن عرفات نقش داشته است.

 و بستر ساز این ترور إیجاد فضای سیاسی مناسب توسط دولت حسنی مبارک و تعدادی از دولت های تأثیر گذار خلیج و همکاری افرادی از اعضای دفتر سیاسی سازمان آزادیبخش و اعضای نیروهای امنیتی آن زمان از جمله: محمد دحلان و رشید ابوشباک بوده است. که برای ترور یاسر عرفات به شارون چراغ سبز نشان دادند.

درباره‌ی عبدالعزیز سلیمی

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *