آخرین خبرها

۸۳۰ کشته و زخمی و ۶ میلیارد دلار زیان رژیم صهیونیستی از جنگ غزه

81251442-5847325 بنابر گزارش تلویزیون الأقصی از آغاز جنگ صهیونیست ها تا کنون بیش از ۸۳۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و یا کشته شده اند و بیش از ۵ میلیار دلار به اقتصاد رژیم صهیونیستی زیان وارد شده است.

دلاورمردان قسامی در پاسخ به جنایت کودک کشی صهیونیست ها، چهار عملیات جداگانه را در عرض نیم ساعت انجام دادند و موفق شدند ۲۷ نظامی رژیم عبری را به هلاکت برسانند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از این عملیات ها مربوط به نفوذ پشت خطوط دشمن بود که طی آن ۱۰ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

در عملیات دوم، رزمندگان قسامی محل تجمع نظامیان صهیونیست در شرق خزاعه را با خمپاره هدف قرار دادند که بنا به اعتراف رسانه های عبری، این عملیات تا این لحظه ۹ کشته بر جای گذاشته است. بر اساس آنچه در بیانیه گردان های قسام آمده، تعداد نیروهای هدف قرار گرفته ۷۰ نفر بوده است.

در عملیات سوم، شاخه نظامی حماس پایگاه نظامی صهیونیستی «اشکول» را هدف قرار دادند که بنا به اذعان دشمن عبری، تعداد نظامیان به هلاکت رسیده اسرائیلی به رقمی بالغ بر شش نفر رسیده است.

در عملیات چهارم نیز نظامیان صهیونیست که قصد نفوذ به جبالیا را داشتند، توسط شیرمردان قسامی هدف قرار گرفته و دو نفر آنها به هلاکت رسیده اند.
گفتنی است که رقم کنونی صرفا آن چیزی است که دشمن عبری به آن اعتراف کرده و مطمئنا تعداد حقیقی نظامیان به هلاکت رسیده صهیونیستی بیش از اینها می باشد.

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *