آخرین خبرها

ابراهیم الربیش: دولت سعودی دولتی دجال است و آمریکا را خدای خویش نموده است.

imagesابراهیم الربیش: دولت سعودی دولتی دجال است و آمریکا را خدای خویش نموده است.

 “ابراهیم الربیش” یکی از سران اصلی سعودی القاعده در یک پیام صوتی به اقدام سعودی در گنجاندن برخی از گروهک ها به لیست تروریسم حمله برده است.

الربیش که یکی از نظریه پردازان شاخه یمنی القاعده است در پیام صوتی اش که حدود نه دقیقه طول می کشد می گوید: گرچه اعلام موضع من نسبت به بیانیه وزارت کشور سعودی دیرهنگام است اما به ناچار باید آن را اعلام کنم، این بیانیه خلاف انتظار بسیاری بود و کسی گمان نمی کرد وزرات کشور جرأت صدور آن را داشته باشد، احسنت به کسی که گفت خداوند زمانی که بخواهد دولتی را نابود کند اسباب این نابودی را به سوی آن دولت می فرستد.

الربیش افزود: حکومت سعودی اربابان کاخ سفید را به عنوان خدای خود برگزیده اند ؛ دلیل صدور این بیانیه آنهم در این زمان چه بوده است؟ ، من دلیلی نمی بینم جز اینکه آل سعود مشاهده نمود که انقلابها را شکست داده و هیچ کس ثمره آن را برداشت نکرده است و حال از پیروزی عبدالفتاح السیسی و قتل بندگان خدا سرمست است، مقامات آل سعود پس از این ترسیدند که این انقلابها به کشورشان کشیده شود به همین دلیل در بیانیه خود مجرم بودن تمام کسانی که خلع بیعت می کنند را اعلام کرد.

وی هم چنین مستثنی کردن حزب الله لبنان از این لیست را عجیب دانست و گفت: دلیل این کار آل سعود نیز این است که حزب الله سعودی و جماعت حوثی در داخل مملکت تهدیداتی را به وجود آورده اند اما حزب الله لبنان مجاهدان را در سوریه می کشد ، الربیش مدعی می شود توافقی میان حزب الله لبنان و آل سعود در این مورد وجود دارد!

ابراهیم الربیش خطاب به آل سعود ادامه می دهد: موضع شما نسبت به کشتن یهودیان در فلسطین چیست؟ آیا کسی که یهود رابکشد و یا از کسانی که یهود را می کشند حمایت کند مستحق مجازات است؟ در پایان این پیام صوتی آمده است: “والله خیر الماکرین” ؛ این بیانیه سعودی ، به رزمندگان فرصت داده تا تسلیم شوند و بحمدالله استجابت نخواهد شد و این دلیلی است که بیانیه هیچ ارزشی در نزد مجاهدان ندارد …. ای مجاهدان بشارت باد بر شما که نظام سعودی چون مسیح دجال یک چشم ، فقط یک طرف را می بیند.

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *