آخرین خبرها

طلعت رمیح نویسنده مصری: آیا جنگی جهانی بر ضد اهل سنت(جهادی و سیاسی) به راه افتاده است؟

53034_945روزنامه قطری (الشرق) جنگی جهانی برای نسل کشی اهل سنت.

به گزارش « شیعه نیوز»، روزنامه قطری “الشرق” مطلبی از نویسنده مصری “طلعت رمیح” با عنوان ” آیا این یک جنگ جهانی برای نابودی اهل سنت است؟ “چاپ نمود و نوشت: جنگی جهانی برای نابودی اهل سنت (جهادی و سیاسی) شکل گرفته و این یک حقیقت است و هیچ ارتباطی به فرقه گرایی ندارد. خلاصه ای از این مقاله به شرح زیر است: 

دولت های بزرگ و برخی دولت های منطقه جنایاتی را علیه اقلیت های کشورش و تغییر نژادی آن با کمک ارتش مرتکب شده و طوفانی از قتل(در سوریه)، کوچ اجباری مردم(در عراق) ، و مصادره زمین و اموال  و… به راه انداخته اند و تعداد کشته شده ها به حدی است که دیگر قابل شمارش نیست.

هر کس به حقیقت روبرویش نگاه کند به یک مسئله پی می برد اینکه فقط یک طایفه (مذهب) است که تمام کشتارها و نسل کشی ها علیه آن انجام می شود! نمونه های آن در افغانستان، سومالی، برمه، بوسنی، فلسطین و حتی روسیه در کشتارهای چچنی ها به دست دولت (روسیه) قابل مشاهده است.

درست است که زبان و تابعیت کشته شدگان متفاوت است اما نابودی و نسل کشی و نفس عمل یکی است . به عنوان مثال نسل کشی اهل سنت در حال حاضر در عراق و سوریه شدت گرفته و هزاران نفر کشته می شوند و خانه هایشان ویران میگردد و مانع از رسیدن غذا به آنها می شود.

طلعت رمیح  …. ادامه می دهد: جای تعجب اینجاست که کسانی که برای یاری اهل سنت به سوریه و عراق رفته اند را تروریست می خوانند اما جامعه بین المللی از اقدامات ایران و لبنان هیچ نمی گوید. جنگ جهانی عیله اهل سنت با (بهانه کردن) گروه القاعده یا نابودی تروریست قابل توجیه نیست.

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

برنامه (فرهنگ و تمدن اسلامی)

https://www.aparat.com/v/9bmzX/ فصل اول: قسمت ا https://www.aparat.com/v/9bmzX/ برنامه (فرهنگ و تمدن اسلامی) پخش شده از شبکه …

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

گفت‌وگوی اختصاصی اصلاح وب با دکتر محمّد جهانگیری‌اصل درباب ترجمه‌های قرآن کریم توسّط دکتر عبدالرّحمن پیرانی و استاد عبدالعزیزسلیمی

اشاره: «محمّد جهانگیری اصل» متولّد ١٣۶۵ شهرستان اشنویه در نوار مرزی عراق و ترکیه، در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *