آخرین خبرها

العریفی: خلافت اسلامی سوریه در راه است!

 

“العریفی” که در خطبه های نماز جمعه در مسجد عمرو عاص قاهره سخن میگفت، افزود: ما یقین داریم که خداوند دین و شریعت و بندگان مومنش در سوریه را یاری خواهد کرد وعدل همه جا را فرا خواهد گرفت و ما منتظر شکل گیری خلافت اسلامی در این کشور هستیم!

به گزارش «شیعه نیوز» مفتی سعودی “محمد العریفی” که به فتواهای جنجال بر انگیز مشهور است در جدیدترین اظهارات خود  گفت: علمای امت! دیروز در مصر تجمع نمودند و جهاد در سوریه بر طبق موازین شرعی! را تایید کردند.

“العریفی” که در خطبه های نماز جمعه در مسجد عمرو عاص قاهره سخن میگفت افزود: ما یقین داریم که خداوند دین و شریعت و بندگان مومنش در سوریه را یاری خواهد کرد وعدل همه جا را فرا خواهد گرفت و ما منتظر شکل گیری خلافت اسلامی در این  کشور هستیم! … به خداوند قسم میخورم خلافت اسلامی شکل خواهد گرفت و گویا من حال آن را با چشمان خود می بینم، آنچه امروز در کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم حاصل اتحاد علمای امت است.

العریفی سپس علمای مسلمین-به گفته وی- را به یاری شام فرا خواند و گفت: ای علما! هر کس مسلمانی را خوار کند خداوند او را خوار خواهد کرد… من به سوی شما ملت بزرگ مصر آمده ام تا بخواهم اهل شام را یاری کنید.

العریفی در پایان خطبه ی خود از خداوند می خواهد که عجایب قدرتش را به او نشان دهد و نظام فعلی سوریه را نابود کند و بشار اسد را  طاغی می خواند .

منبع: SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *