آخرین خبرها

قطر تروریستهای ضددولت سوریه را در تولید سلاح شیمیایی کمک می کند.

۱- به گزارش خبرگزاری اهلبیت(ع) ـ ابنا ـ قدری جمیل معاون نخست وزیر سوریه در امور اقتصادی تصریح کرد: واضح است که جریان هایی که هزینه های آنها توسط قطر تامین می شود به وی‍ژه گروههای تندرو، آزمایشگاهها و کارگاههای کوچکی جهت تولید سلاح شیمیایی در اختیار دارند. 

جمیل افزود هرگونه اقدام تحریک آمیز و یا اخبار مربوط به استفاده احتمالی این کشور از سلاح شیمیایی حکایت از آن دارد که برخی ها سعی دارند مانع از حل و فصل سیاسی بحران جاری در این کشور شوند. 

وی همچنین اضافه کرد: تصور می کنم کسانی که با استفاده از این شیوه درصدد انجام اقدامات تحریک آمیزند یقین دارند که راه حل سیاسی بی هیچ شک و تردیدی در راه است و به همین دلیل با چنگ زدن به تمامی ابزارها و شیوه های ممکن از جمله سلاح شیمیایی می خواهند مانع راه حل سیاسی شوند

منبع: خبرگزاری اهل البیت  http://www.abna.ir/data.asp?lang=1&id=385421

۲-(در حالی که خبرگزاری ها به بیش از  چهار هزار مورد تجاوز  به زنان و دختران سوریه گزارش می دهند و بسیاری از سازمان های بی طرف نیروهای دولتی را و لباس شخصی ها را به چنین اقداماتی متهم می کنند،  و ده ها هزار نفر از زنان و دختران به ترکیه و اردن  و شمال لبنان گریخته اند و می گویند که چه کسانی به چنان اقداماتی دست می زنند به این گزارش تلویزیون خانواده بشار اسد توجه فرمایید!)

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، کمیته بین المللی نجات که مقر آن در آمریکا قرار دارد به نقل از عناصر تروریستی مسلح در سوریه که مورد حمایت خارج هستند فاش کرد عناصر تروریستی به صورت مکرر به زنان و دختران در مکانهای حضور خود تجاوز به عنف می کنند که باعث شده است شماری از خانواده‌ها به سبب هراس از اقدامات غیر انسانی آنها به خارج فرار کنند.

در گزارش این کمیته آمده است نتایج سه بررسی در لبنان و اردن و سوریه نشان می دهد تجاوز به عنف به زنان از علل اصلی فرار شماری از زنان و دختران و همچنین برخی خانواده‌ها به کشورهای همسایه است زیرا تروریستها از تجاوز به عنف به عنوان ابزاری برای فشار به آنها استفاده می کنند.

در این گزارش آمده است بسیاری از زنان و دختران از تجاوز به عنف افراد مسلح در ملاء عام و خانه ها سخن گفته اند و بیشتر موارد تجاوز به عنف نیز که در آن شماری از جنایتکاران به صورت جمعی شرکت دارند در مقابل دیدگان اعضای خانواده زنان و دختران صورت می گیرد.

کمیته بین الملل نجات افزود به این کمیته موارد تجاوز به عنف از طریق ربودن زنان و دختران گزارش شده است و زنان و دختران ربوده شده پس از تجاوز به عنف و آزار و اذیت جنسی به قتل رسیده اند.

شماری از زنان و دختران نیز در مصاحبه هایی گفته اند بیم آن دارند که آنهایی که تجاوز به عنف می کنند انتقام بگیرند به همین سبب شکایت نمی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیون دولت سوریه :  http://www.yjc.ir/fa/news/4232543/جنایت-تروریست-های-سوریه-در-تجاوز-به-زنان-و-دختران-سوری

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *