آخرین خبرها

پیروزی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

 

آمریکا – درحالیکه هنوز آرای تمامی ۵۲ ایالت امریکا شمارش نشده ، باراک اوباما برای دومین دوره متوالی به عنوان رییس جمهور امریکا شناخته شد.

به گزارش خبرآنلاین ، اوباما با کسب ۲۷۵ رای الکترال در مقابل ۲۰۳ رای به پیروزی رسید . این در حالی است که رامنی در شمارش مجموع آرا از اوباما پیش است. اوباما ورامنی هر دو در ۲۳ ایالت تاکنون موفق به دریافت آرای الکترال شده اند. حدود ۱۲۰ میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرده اند. هر یک از کاندیداها برای اعلام پیروزی تنها به ۲۷۰ رای الکترال نیاز داشتند.

(موضوع جالبی که گاه و بیگاه در پاره ای از رسانه های  آمریکایی بروز می کرد و در برنامه«من واشنگتن» شبکه الجزیره به آن اشاره شد، اتهام تعدادی از اعضای افراطی حزب جمهوریخواه و تعدادی از نمایندگان کنگره و فرماندهان ارتشی بازنشسته نزدیک به صهیونیست ها بود که پیش از تبلیغات انتخاباتی و در اثنای آن بر ضد اوباما مطرح می کردند که گویا نه اینکه  او مسیحی نیست بلکه مسلمان است و فراتر از آن با إخوان المسلمین ارتباط هایی دارد. اتهامی که اوباما و نزدیکانش  بارها آن را رد کرده اند.)

در این باره این صفحه را (البته عربی است)ملاحظه فرمایید!  http://www.an3m1.com/category-أخبار-العالم/entry-هل-أوباما-مسلم-ام-مسیحی-ولماذا-بعتقد-الامریکان-بأنه-مسلم.html

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *