آخرین خبرها

نماینده کربلاء:ارتش عراق می‌تواند هرزمانی که اراده کند وارد اقلیم کردستان شود

IMAGE636019590659760800نماینده پیشین استان کربلاء در مجلس عراق:
ارتش عراق می‌تواند هرزمانی که اراده کند وارد اقلیم کردستان شود
سرویس عراق و اقلیم کردستان – نماینده پیشین استان کربلا در مجلس عراق، گفت: عراق کشوری مستقل است و ارتش این کشور می‌تواند هرزمانی که اراده کند وارد وجب‌به‌وجب خاک این کشور ازجمله اقلیم کردستان شود.
به گزارش کردپرس، فؤاد الدورکی در گفتگو با خبرگزاری «نون» ضمن اشاره به اینکه پیروزی‌های ارتش عراق و پلیس فدرال در فلوجه افتخاری برای همه عراقی‌ها است، افزود: قانون اساسی عراق به ارتش این کشور اجازه می‌دهد هرزمان که اراده کند وارد وجب‌به‌وجب خاک عراق ازجمله اقلیم کردستان شود.
الدورکی با تأکید بر اینکه آزادسازی فلوجه، آغازگر سیطره ارتش عراق بر کل خاک این کشور ازجمله اقلیم کردستان است، افزود: اقلیم کردستان در یک وضعیت بی‌ثبات به سر می‌برد و مسعود بارزانی که دوره ریاست وی بر اقلیم پایان‌یافته برای تداوم قدرت خود در اقلیم به یک طرح خلیجی، ترکیه‌ای، آمریکایی متکی است.
وی تأکید کرد که ارتش عراق بر اساس مسئولیتی که قانون اساسی بر عهده‌اش گذاشته، در صورت بروز هرگونه اختلافاتی بین احزاب کردستانی، با هدف حفظ ثبات و امنیت کشور، برای حل این اختلافات مداخله خواهد کرد.

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

برنامه (فرهنگ و تمدن اسلامی)

https://www.aparat.com/v/9bmzX/ فصل اول: قسمت ا https://www.aparat.com/v/9bmzX/ برنامه (فرهنگ و تمدن اسلامی) پخش شده از شبکه …

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

گفت‌وگوی اختصاصی اصلاح وب با دکتر محمّد جهانگیری‌اصل درباب ترجمه‌های قرآن کریم توسّط دکتر عبدالرّحمن پیرانی و استاد عبدالعزیزسلیمی

اشاره: «محمّد جهانگیری اصل» متولّد ١٣۶۵ شهرستان اشنویه در نوار مرزی عراق و ترکیه، در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *