آخرین خبرها

حامیان و بازماندگان آخرین فرعون مصر به دنبال کودتای نرم.

دیوان عالی مصر چند روز پیش از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر در اقدامی غیر منتظره عضویت یک سوم نمایندگان مجلس منتخب را باطل اعلام نمود. همچنین صدور غیر قانونی دانستن  قانون عزل سیاسی مصوب مجلس را که بر اساس آن بازماندگان نظام سابق از حق فعالیت سیاسی و احراز مقام های بالا محروم می شدند، زمینه کودتای سبز را بر ضد انقلاب مردم مصر فراهم نمود.

گفته می شود: هدف از باطل اعلام نمودن عضویت یک سوم از نمایندگان مجلس که به صورت مستقل و با حمایت احزاب انتخاب شده اند، تلاش برای ناکارآمد نمودن مجلس و إجرای مراسم سوگند رییس جمهور منتخب به جای مجلس در حضور شورای نظامیان و احتمال تقلب به نفع احمد شفیق آخرین نخست وزیر آخرین فرعون مصر است.

(ولله الأمر من قبل و من بعد) و (مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین)

درباره‌ی عبدالعزیز سلیمی

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

سریال تاریخی دیدنی (سلجوقیان بزرگ)

سریال تاریخی فوق العاده (قیام سلجوقیان بزرگ) بازخوانی مهمترین بخش از تاریخ فراموش شده ایران، …

۲ نظر

  1. باعرض سلام و خسته نباشید،بنظر من اخوانالمسلمین در راستای هدف عالی هدایتی و ارشادی و دعوت عالم به سوی اسلام واقعی نباید برای ریاست جمهوری مصرنامزد معرفی میکرد،ولی حالا که این کار را کرده و تا مرز پیروزی هم پیش رفته اند باید با تمام توان برای پیروزی کامل تلاش نمایند،زیرا این مبارزه تبدیل به جدال حق علیه باطل شده ونباید شکست داشته باشد،مسلماً نظامیان طرفدار اسلام نمیباشند و اگر شخصیت دیگری بجای نامزد اخوانالمسلمین بود احمد شفیق در همان قدم اول حذف میشد و این موضوع نشانگر آنست که ملت مصر در مقابل این دو گزینه ی ( قبول اسلامگرائی و برگشت به سیستم قبلی متردد هستند،ولذا رقابت این دو نفر هم سخت و شکننده شده است،و در عین حال ملت مصر در موقعیت حساسی واقع و نیازمند یک مدیریت خوب میباشند.

  2. باعرض سلام و خسته نباشید،بنظر من اخوانالمسلمین در راستای هدف عالی هدایتی و ارشادی و دعوت عالم به سوی اسلام واقعی نباید برای ریاست جمهوری مصرنامزد معرفی میکرد،ولی حالا که این کار را کرده و تا مرز پیروزی هم پیش رفته اند باید با تمام توان برای پیروزی کامل تلاش نمایند،زیرا این مبارزه تبدیل به جدال حق علیه باطل شده ونباید شکست داشته باشد،مسلماً نظامیان طرفدار اسلام نمیباشند و اگر شخصیت دیگری بجای نامزد اخوانالمسلمین بود احمد شفیق در همان قدم اول حذف میشد و این موضوع نشانگر آنست که ملت مصر در مقابل این دو گزینه ی ( قبول اسلامگرائی و برگشت به سیستم قبلی متردد هستند،ولذا رقابت این دو نفر هم سخت و شکننده شده است،و در عین حال ملت مصر در موقعیت حساسی واقع و نیازمند یک مدیریت خوب میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *