آخرین خبرها

انتقاد تند صلاح الدین دمیرتاش از پ.ک.ک: عملیات نظامی را فوراً متوقف کنید.

downloadانتقاد تند صلاح الدین دمیرتاش از پ.ک.ک: عملیات نظامی را فوراً متوقف کنید
حملات به اکیپ های امدادی، پرستاران، پزشکان و آمبولانس ها از جانب هرکسی که باشد به هیچ عنوان قابل قبول نیست. عملیات نظامی پ.ک.ک به خصوص این نوع عملیات باید هرچه سریعتر متوقف شود.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه زمان، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در اظهاراتی با اشاره به درگیری های ارتش ترکیه با نظامیان پ.ک.ک و انتقاد شدید از پ.ک.ک به خاطر کشته شدن یک پزشک در درگیری های اخیر عنوان کرد: حملات به اکیپ های امدادی، پرستاران، پزشکان و آمبولانس ها از جانب هرکسی که باشد به هیچ عنوان قابل قبول نیست. این اقدمات را به شدت محکوم می کنم. عملیات نظامی پ.ک.ک به خصوص این نوع عملیات باید هرچه سریعتر متوقف شود. حمله به پزشکان و پرستاران حتی در اخلاق جنگ نیز پسندیده نیست. در خشونت آمیز ترین جنگ های تاریخ پزشکان همواره از حملات مصون بودند. همه باید این مسئله را رعایت کند.

وی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: حکومت برای عملیات مختلفی که تحت عنوان مبارزه با ساختارهای موازی گر ترتیب داده است هیچ مدرکی ارائه نکرده است. رئیس جمهور کشور، نخست وزیر، وزیران و رسانه های نزدیک به آنها وضعیتی را به وجود آورده اند که جماعت گولن را بزرگترین دشمن جمهوری ترکیه معرفی کرده اند. من از نخست وزیر کشور خواهش می کنم تا دلیل این همه عصابنیت در قبال این جماعت را عنوان کنند تا ما و تمام ملت ترکیه متوجه این همه دشمنی شویم. حکومت ترکیه برای ضربه زدن به جماعت گولن هر اقدام غیر قانونی را مرتکب شده است. بنده تصور می کنم موضوع از یک انتقام جویی نشات گرفته است.

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قطر ۱۰هزار خانه سیار به زلزله زدگان ترکیه و سوریه هدیه می دهد

وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و …

اسلام سیاسی، آری یا نه؟

اخیرا در ارتباط با اصطلاح «اسلام سیاسی» بگو مگوها و اظهار نظرهایی میان اهل دین …

زلزله پدیده ای طبیعی یا عذاب الهی؟

زلزله چگونه روی می دهد؟ بنا بر یافته های دانش زمین شناسی و فیزیک مجموعه …

آیا پروژه (هارپ) عامل زلزله اخیر ترکیه بوده است؟

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *