آخرین خبرها

سر بریده شورشیان (ارتش آزاد) سوری دردستان داعش

0_7797302

گروه های مسلح وابسته به القاعده در سوریه موسوم به “داعش”سر افراد مسلح وابسته به ارتش آزاد سوریه را در شمال این کشور از تنشان جدا می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از العالم،نیروهای وابسته به سازمان دولت اسلامی در عراق و شام “داعش” سر شماری از افراد مسلح وابسته به ارتش آزاد را از بدنشان جدا کرده و این سرها را در ورودی شهرهای “الدانا”،”دار عزه” و “الباب” در استان حلب آویزان کرده است. (داعش از سوی گروه های مسلح مخالف متهم به همکاری پنهانی با دولت سوریه است.)

این درحالی است که ارتش آزاد سوریه هم که هم اکنون با نیروهای “داعش” می جنگند، موفق شدند ابو عبدالعزیز القطری امیر جند الاقصی که وابسته به “داعش” است در حومه حلب به هلاکت برسانند.

درپی این درگیری های خونین نیروهای وابسته به “داعش” تهدید کردند به نیروهای مخالف نظام سوریه که با “داعش” می جنگند تنها ۴۸ ساعت مهلت می دهد تا دست از جنگ با اعضایش بردارند در غیر این صورت استان حلب را برای ورود ارتش سوریه باز می گذارد.

گفتنی است در درگیری های صورت گرفته بین نیروهای “داعش” با نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه که مخالفان مسلح نظام حاکم این کشور هستند تاکنون ده ها تن از اعضای “داعش” در حومه حلب و ادلب به هلاکت رسیده اند.

هم اکنون نیروهای ارتش آزاد موفق شدند در چندین منطقه از خاک سوریه نیروهای “داعش” را از مناطق مختلف خارج کنند، اما در این بین نیروهای وابسته به “داعش” با انجام چندین عملیات انتحاری شماری از رهبران ارتش آزاد سوریه را در دو منطقه حریتان و الارتاب به هلاکت برسانند.

گفتنی است ارتش آزاد سوریه به اتفاق ۸ گروه مسلح دیگر مخالف نظام سوریه درپی جنایات و قتل عام های گروه های وابسته به “داعش” در این کشور تصمیم گرفتند با تشکیل جبهه واحد به مبارزه با این گروه وابسته به القاعده مبادرت کنند.

مشرق نیوز:  http://www.mashreghnews.ir/fa/news/275036/سر-بریده-شورشیان-سوری-دردستان-داعش

درباره‌ی سـلیمی

نویسنده و مترجم

همچنین ببینید

قرآن پیام جهانی و جاویدان

– تعریف قرآن بیگمان قرآن کلام خداوند است که به وسیله جبرییل امانت دار وحی …

اسلامی که دیگران را به آن فرا می خوانیم، نویسنده: علامه یوسف قرضاوی

اسلامی است که عقل را مورد خطاب قرار داده و در فهم دین و آبادانی …

درس‌ها و عبرت‌هایی از ویروس کرونا(نگرشی قرآنی)

نویسنده:  هیوا راشدی مدّت زمانی است اخبار بیماری کرونا دغدغه‌ی مردم جهان شده و ورد زبان …

حزب دینی وحزب لادینی

حزب دینی وحزب لادینی  سیاست یک بام و دو هوای کشورهای اروپایی نویسنده: دکتر عمرعبدالعزیز- …

۲ نظر

  1. میلاد عزیز اتهام زنی نکن طرفداران داعش تو شهر ما میان و میرن و علنا مخالفاشونو به مرگ و ذبح تهدید می کنن(من خودم دیدم و شنیدم بقرآن خدا قسم) کسی هم کاری به کارشون نداره اتفاقا دولت اسلامی عراق و شام دانسته یا ندانسته در بین مسلمانان شکاف ایجاد می کنند آنها برای خودشان خلیفه انتخاب می کنند آنهم خلیفه ای ناشناس بنام مستعار ابوبکر البغدادی و از جماعات اسلامی می خواهند باهاشون بیعت کنند و هر گروه اسلامگرا بیعت نکند باغی هست از دیدگاه ایشون

    صلاح الدین ایوبی -رحمه الله- یک شافعی مذهب و اشعری مسلک بود و زیر پرچمش کورد و تورک و عرب جمع شدند و اهل حدیث و اشعری و ماتریدی و صوفیه تحت فرمانش با دشمن اصلی که صلیبی ها بودند جهاد و قتال می کرد اگر داعش و جماعت های کذاب به اصطلاح جهادی مجاهدند برند با دشمن اصلی که رژیم پلید یهود است که خاک مقدس سرزمین پاک انبیا و اولیا را غصب کرده اند به قتال برخیزند مسائل داخلی را به مردم بسپارند و برای جنگ با اسرائیل بروند در اینصورت بغیر از منافق کسی بهشون تهمت نمی زنه اما اونا برای کشورهای بی سروپا مثل عراق و سوریه و لبنان زرنگند مثل …..هم پیمانشون کاری بکار صهیونیست های اشغالگر ندارند.

  2. بعد این مقاله فهمیدم شما یا بسیجی هستید یا شیعه
    و طرفدار ولی فقیه یکم داستان رو بخونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *